Premi a la millor idea jove de negoci del 9è Concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord 2018

L’alumna de 2n de Batxillerat, Emma Pérez, tutoritzada per la professora Natàlia Rovira, ha estat guanyadora del 9è Concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord 2018 en la categoria de millor idea jove de negoci. La cloenda s’ha celebrat avui, dimecres 18 d’abril de 2018, al centre de Promoció Econòmica Molí Fariner a Martorell on ha rebut el premi a la millor idea jove de negoci al Baix Llobregat Nord.

Agraïm des del centre també la col·laboració de les alumnes Lorena Barrio, Alicia Luque i Laura Solà en proporcionar iniciatives empresarials a la comarca, que esperem que més endavant es puguin dur a terme.

Moltíssimes felicitats a totes pel treball i tot l’esforç realitzat!!!