Catàleg de la biblioteca

Catàleg de revistes, opuscles i mapes

Què és la biblioteca?

La Biblioteca és un organisme intern de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona (EHTB) que es dedica a recol·lectar i conservar un fons documental sobre les temàtiques que són d’interès per als ensenyaments que s’imparteixen al centre: indústries alimentàries, turisme i hoteleria.

Tots aquests documents es conserven per tal de poder donar servei als usuaris de tota la comunitat educativa que ho necessitin. Per comunitat educativa s’entén tant el professorat com l’alumnat, i també, el personal d’administració i serveis.

Per a poder consultar aquest fons us podeu dirigir a la biblioteca que trobareu només entrar a l’institut, on estan tots els documents classificats segons la matèria i ordenats per tal de facilitar-ne la localització.

La Biblioteca es regeix per un Reglament General de la Biblioteca que va ser aprovat l’octubre del 2012. La Normativa Bàsica la podeu trobar a l’entrada de la biblioteca o en aquest enllaç.

Quan puc anar a la biblioteca?

La biblioteca estarà oberta als alumnes durant tot el curs escolar (setembre – juny), els dies marcats en el calendari escolar com a lectius.

El seu horari és pel matí de 8:00 a 14:30 i per la tarda de 15:00 a 20:30. Aquest horari es pot veure afectat per falta de professorat de guàrdia en l’hora d’obertura i tancament.

*Els dilluns la biblioteca tanca de 14:00 a 16:00.

Que puc fer a la biblioteca?

A part de disposar d’un fons documental especialitzat dels estudis que s’imparteixenal centre, la biblioteca ofereix altres serveis complementaris com:

• Servei d’Informació. Podràs informar-te sobre la biblioteca i el seu funcionament, els temes d’especialització (hoteleria, indústries alimentàries i turisme) i sobre activitats externes relacionades.
  • Servei de préstec. Podeu treure en préstec els llibres, guies, etc. de la biblioteca per tal de poder-ne fer ús a casa vostra. Podeu consultar les condicions en el reglament general de préstec.
  • Servei de préstec de pel·lícules. A la biblioteca hi ha pel·lícules tant en llengua anglesa com francesa per a l’aprenentatge d’idiomes, així com pel·lícules de temàtica relacionada amb els estudis impartits al centre. Podeu consultar les condicions del préstec en el reglament general de préstec.
  • Servei formació d’usuaris. a començament de curs s’impartiran sessions formatives (des de cada tutoria), a tots els alumnes del centre, per tal de que coneguin el funcionament de la biblioteca i de com gaudir de tots els seus recursos. Cal concretar dia i hora prèviament.

Puc donar llibres a la Biblioteca?

Si, sempre que aquests siguin d’interès per als estudis que s’imparteixin al centre. Podeu consultar el Reglament sobre els donatius per a saber-ne més.

Qui treballa a la Biblioteca?

Hi ha una professora coordinadora de la biblioteca, però qui sempre trobaràs són dos estudiants del centre que estan treballant-hi com a becaris. A més, també hi podràs trobar el professorat de guàrdia sempre que no estiguin fent alguna suplència o altra tasca assignada.

Inventari

Volem posar a l’abast de tots els usuaris de la nostra web l’inventari de tot el material que tenim a la  biblioteca del Centre. Això farà més accessible i fàcil trobar el què desitgeu demanar en préstec o en consulta.

Us recordem que tothom (alumnat i professorat) s’ha de dirigir a les bibliotecàries per tal de demanar el material que desitja.

Normativa d’ortografia catalana

Tots aquells de vosaltres que estigueu interessats en consultar la normativa publicada pel Institut d’Estudis Catalans podeu fer ho clicant al següent enllaç: Normativa