L’institut

Benvingut a la web de l’EHTB.

Som una escola pública que treballa per formar persones, en sentit ample i de manera integral, formant-los perquè puguin desenvolupar el seu potencial, amb una adient inserció al món laboral i donant resposta a les necessitats formatives i professionals dels alumnes, les seves famílies i les empreses dels sectors d’Hoteleria i Turisme.

Oferim els diferents subsistemes de la FP: inicial, per a l’ocupació i al llarg de la vida i ens caracteritzem per participar en els moviments d’innovació i de renovació pedagògica i per a la formació permanent de les persones que hi treballen.

Des del curs 2005-2006 i gràcies a la dedicació i col·laboració d’alumnat, professorat, empreses i institucions que ens han recolzat disposem de la certificació ISO 9001-2008.

Trobaràs tota la informació relativa al funcionament general del Centre clicant als enllaços situats a la barra lateral d’aquesta pàgina.