Visita l’hotel Catalonia Barcelona Plaza i MNAC

El passat dimarts 6 de febrer, els alumnes de 2n de tarda de cicle superior Gestió d’Allotjament Turístic  vam visitar l’hotel de 4 estrelles Catalonia Barcelona Plaza i el Palau Nacional on s’allotja el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

La sortida va consistir en el guiatge dels diferents espais que integren aquests establiments hoteler i extrahoteler, així com una xerrada portada a terme pel Cap del Departament d’Esdeveniments, David Pablo Nicolás, durant la qual, els alumnes no només van poder conèixer com el Palau Nacional organitza i gestiona esdeveniments, sinó també la complexitat que implica la combinació d’aquesta activitat amb l’objectiu de preservació i conservació del patrimoni cultura que allotja el MNAC.

Els estudiants de l’EHTB volem agrair la implicació de totes dues entitats amb el nostre centre i esperem poder comptar amb més sortides com aquestes.