Unbarman – Gintonizate

27 de maig del 2013

Gerard Sánchez, ex alumne del centre i propietari de Unbarman

El passat 27 de maig, l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, va tenir el plaer de rebre a Gerard Sánchez, ex alumne de l’escola, que al finalitzar els seus estudis va crear el seu propi servei de “càtering”, especialitzant-se en la venda de gin tònics.

Després de parlar-nos del seu negoci i de com havia portar a terme la seva idea, ens va ensenyar diferents tipus de ginebres i tòniques i, entre tots, varem tastar i comentar les seves característiques organolèptiques.
Per començar, varem realitzar un tast olfactiu de 3 tipus de ginebra: Martin Miller’s, London Nº 1i Bulldog i vam apreciar les seves característiques i diferències.
Seguidament, varem passar al tast gustatiu de diferents tipus de tòniques: amargues, dolces i neutres. En Gerard ens va comentar el que cadascuna aporta al resultat final.

Després d’un fort aplaudiment, ens varem acomiadar i agrair per aquesta xerrada tan profitosa.

Text: Jake Smale Watson

Podeu trobar un tall de la masterclass al següent link: http://www.youtube.com/watch?v=L7FfMq4UiZE

consum L’EHTB promou el consum i servei responsable de les begudes alcohòliques, i participa i col·labora anualment amb programes organitzats pel FEBE (Federació Espanyola de begudes espirituoses)