UnBarman EHTB

El passat dimarts 12 d’abril, els alumnes de 1r. de direcció de serveis en restauració, van tenir el plaer de poder assistir a una ponència, que tenia com a objectiu, mostrar-nos com a futurs directors de sala, la importància de dignificar i preservar l’autèntica restauració. Això si, mai deixant enrere la innovació. La ponència, va tenir lloc a l’aula bar, convertida en auditori per a l’ocasió. A les 8 del matí, coincidint amb l’inici de les classes, començava la ponència en Gerard Sánchez, fundador de l’empresa “UnBarman” i alhora ex alumne del nostre centre. Durant dues hores que va durar la ponència, en Gerard va explicar els secrets per elaborar un excel·lent gintònic, amb una curiositat que no va a deixar a ningú indiferent.

IMG-20160412-WA0035 - copia

Ens va sorprendre amb tècniques com l’ús del gel sec, un gel a -78ºC. Aquest ingredient atorga a la beguda un plus d’espectacularitat creant vapor que cau lentament de la copa, alhora que ajuda a preservar el fred de la beguda.

També va fer descobrir als alumnes el món dels còctels de sorbet, còctels que amb l’adició de nitrogen líquid es converteixen en un sorbet. Còctels de cullera.

Els alumnes van tenir l’oportunitat d’elaborar còctels emprant aquests nous ingredients i donant lloc a noves creacions inèdites.

També va haver-hi una part de discurs motivacional, on en Gerard Sánchez, animava els alumnes a complir els seus objectius, recordant que ell també va seure en aquelles cadires i que avui es l’orgullós fundador d’una empresa que va començar amb molt pocs recursos,  i que avui creix dia a dia.

La clau de l’èxit segons ell, es resumeix en una paraula; l’optimisme.

IMG-20160412-WA0018 - copia

L’altra empresa convidada va ser la prestigiosa marca “Riedel”, fabricant de copes des de 1756, que va oferir el que anomenava la “Riedel Experience” on mostrava com amb la copa adequada un vi expressa les seves millors qualitats. La jornada va transcórrer exitosament i els alumnes de direcció de serveis, van conscienciar-se de la seva responsabilitat com a futurs directors de sala, doncs aquest sector cada cop més competitiu, necessita professionals que dignifiquin la restauració i ofereixin un servei de qualitat sempre pensant en el client.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *