Una mirada a l’art pop

En acabar el primer trimestre els alumnes dels cicles superiors de matí i tarda d’Agències de Viatges (1ers A i B) i Guia i Informacio Turística (2ons A, B i C)  van fer una visita guiada en llengua anglesa a l’exposició sobre l’obra del rei de l’art pop, Andy Warhol, a la fundació Caixaforum de Barcelona. Això va ser una incitativa del departament de llengües per complementar els continguts del curriculum sobre cultura i oci.

Els alumnes van quedar meravellats en contemplar els retrats pop de Marilyn Monroe, Jackie Kennedy o Liz Taylor, així com la famosa llauna de sopes Campbell, icones de l’artista nord-americà (Pittsburg, 1928- Nova York, 1987).

Durant la visita, els alumnes no només van poder descobrir la trajectòria de l’artista, la seva importància en la història de l’art, sinó que també van poder veure com fer un guiatge dintre d’un equipament cultural. En definitiva va ser una experiència molt positiva i enriquidora per als nostres alumnes.