Sortida de francès de l’alumnat del CFGS GIAT matí i tarda

Els dies 24 i 27 de gener, el Departament de Llengües va organitzar una sortida amb els alumnes de CFGS de 1er curs de Gestió, Informació i Assistència turístiques per fer una visita guiada en francès de la col·lecció Un Thyssen mai vist al CaixaFòrum. El nostre alumnat va poder veure com treballa una guia en un museu i com es descriu un quadre. Vam fer unes activitats preparatòries i posteriorment, els vam demanar que escollissin un quadre per presentar-lo davant dels seus companys. Aquesta experiència va resultar molt positiva i els alumnes van gaudir del plaer de veure obres d’artistes tan reconeguts com ara Pablo Picasso, Marc Chagall o Vassily Kandinsky gràcies al bon treball de les guies.