LOPD

AVÍS LEGAL

La utilització del contingut i/o serveis del portal per part de l’usuari suposa l’acceptació expressa de les condicions següents:

Condicions d’ús del portal

L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, que depèn del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, es reserva el dret d’efectuar modificacions en el contingut d’aquest portal sense previ avís, així com de la seva configuració i presentació.

Aquest portal pot contenir enllaços a pàgines externes i el Departament d’Ensenyament no és responsable del contingut de dites pàgines externes ni de qualsevol altre aspecte relacionat amb aquestes.

Els textos, imatges, logotips i la resta de continguts inclosos en aquest portal són propietat de l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona i del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Queda prohibida la transmissió, la distribució, la reproducció o l’emmagatzematge, total o parcial, excepte si s’obté prèviament el consentiment del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i excepte quan s’indiqui el contrari.

Per a poder instal·lar o utilitzar qualsevol programari que es troba disponible per a ser descarregat des d’aquest portal s’han d’acceptar prèviament els termes del contracte de llicència, si n’hi ha, que acompanyi o s’inclogui en el programari.

L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona no es fa responsable dels possibles danys que es puguin produir pel fet d’utilitzar versions no actualitzades de navegadors, o de les conseqüències que es puguin derivar del mal funcionament del navegador, ja sigui per configuració inadequada, presència de virus informàtics o qualsevol altra causa aliena a l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona.

Protecció de dades de caràcter personal

En compliment de la LO 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, l’informa que les dades de caràcter personal que ens proporcionin a l’omplir algun formulari d’inscripció, sol·licitud o consulta que aparegui en la present Web, seran objecte de tractament i recollides en un fitxer de dades, el responsable del qual és el corresponent òrgan superior o centre directiu del Departament d’Ensenyament.

Per a exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seves dades personals, en els termes i condicions previstos en la pròpia normativa vigent en matèria de protecció de dades, pot comunicar-ho per escrit al centre o al Registre General del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

La recollida de les seves dades de caràcter personal es du a terme amb la finalitat principal de poder oferir i prestar-li els serveis oferts en aquesta web.

L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona farà ús de les dades de caràcter personal facilitades per vostè exclusivament per a les finalitats indicades. No compartim la informació subministrada amb tercers excepte exigència legal o de procediments legals i, en cap cas, venem aquest tipus d’informació.

L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona li fa saber que té implantades les mesures de seguretat d’índole tècnica i organitzatives necessàries que garanteixen la seguretat de les seves dades de caràcter personal i eviten la seva alteració, pèrdua, tractament i/o accés no autoritzat, segons el que disposa el RD 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de Desplegament de la LO 15/1999.

Legislació aplicable i jurisdicció

Aquest avís legal es regeix en tots i cada un dels seus aspectes per la LO 15/1999 i són competents per a la resolució de qualsevol conflicte derivat o relacionat amb l’ús d’aquest portal els jutjats i tribunals de Barcelona.