L’EHTB guanya el concurs d’arròs Montsià

En Víctor Guillen, alumne de 2on de CFGM de Cuina i  Antonio Barrabino, alumne de 2on curs de CFGS Direcció de Cuina han guanyat el premi al millor plat creatiu a la 4ª edició del concurs d’arròs Montsià. El concurs es va celebrar el passat dijous 23 de Març a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida. Varen participar les Escoles d’Hoteleria de Lleida, Cambrils, Girona i Barcelona.

Els nostres alumnes varen fer un plat anomenat Cargols a la Llauna, fent referència a diversos productes típics de la zona com la pera de Lleida i utilitzant el mètode tradicional de cocció a la llauna.

El concurs també consistia en la realització d’un plat tradicional d’arròs amb cargols que va guanyar l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.

Agrair a la empresa Montsià la formació i col·laboració que realitza a les diferents escoles d’Hoteleria i que resulta tan necessària pels nostres alumnes.