La Boqueria

Per tal de conèixer sobre el terreny, multitud de productes i possibles aplicacions, el dia 26 de maig els alumnes de Cuina i gastronomia , de 1er curs, van visitar la Boqueria. La jornada és va iniciar amb una breu explicació de la historia d’aquest emblemàtic mercat i la distribució dels diferents establiments. La segona part de la visita va constar en la realització d’uns exercicis que van consistir en esbrinar i contrastar preus, indagar sobre l’origen de determinats productes i les aplicacions/tècniques que es donen a aquets productes, en el diferents establiments que formen l’oferta gastronòmica d’aquest espai .Aquesta sortida va reforçar els aprenentatges adquirits en el Mòdul 02 i Mòdul 03 del CFGM.

Agrair la paciència i col•laboració de tots els comerciants que amablement van atendre als nostres alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *