Exposició de pòsters a la segona planta

Els alumnes de segon curs A i B del cicle processos i qualitat a la indústria alimentària ha preparat una exposició al passadís de la segona planta sobre microbiologia.

Els pòsters exposats serveixen per divulgar coneixements sobre els microorganismes que podem ingerir amb els aliments.

La indústria alimentària treballa cada dia per a què aquests microorganismes no arribin al consumidor final amb tècniques de conservació o seguint estrictes normes d’higiene.

Aquestes prevencions també les han de tenir els alumnes d’aquest centre que elaboren cada dia aliments tant per restaurant, cafeteria com botiga. Per això els convidem a passar per aquest espai i llegir més sobre els possible perills que podem tenir a la cuina i com poder-los evitar.

Més endavant anirem informant més sobre temes de microbiologia a la indústria alimentària.