Dóna-li un toc dolç amb Monin: Monin endolça l’EHTB

El dia 10 de febrer del 2017 a l’institut d’hoteleria i turisme de Barcelona (EHTB) es va rebre una ponència de Monin, en concret, de varies gammes de productes de la marca, a costa del senyor Carlos López l’actual ambaixador de Monin. Aquesta xerrada va ser donada als alumnes que cursen el primer any de Grau Superior en la modalitat de Direcció de Serveis en Restauració.

El senyor Carlos començà la xerrada explicant l’origen de la marca monin, i de alguns dels seus productes. explicant que és una empresa familiar, fundada pel senyor George Monin a l’any 1912. Tot seguit va explicar com la marca va anar creixent al llarg del temps fins ara que estan present a més de 140 països.

Ara mateix compten amb quatre plantes de producció: una als Estats Units que distribueix a tota Amèrica, dos en Europa, i l’última en Malàisia.

Després a la part més pràctica de la ponència, amb l’ajuda del senyor Carlos i amb l’explicació prèvia dels productes que utilitzaríem, vam fer un parell de batuts improvisats pels alumnes a base de xarops, concentrats de fruites, i salses gourmet per acabar de decorar.

I per finalitzar la ponència els alumnes Rosana Moya i Julian López van elaborar un còctel utilitza’n algun producte de Monin.

La xerrada va ser molt didàctica i molt interessant, ja que vàrem poder aprendre moltes coses sobre els productes que tè Monin explicada per un professional del tema com en aquest cas ha estat el senyor Carlos López.