Concurs Montsià 2017-18

El dia 4 de maig va tenir lloc a la nostra escola el concurs d’arrossos que patrocina l’empresa Montsià i que cada any és itinerant a cadascuna de les escoles participants.

Com cada any, el nivell demostrat per l’alumnat de les sis escoles participants es va veure superat i vàrem poder gaudir d’una competició molt equilibrada i enriquidora.

Paral·lelament, es van realitzar unes xerrades formatives, totes amb temàtica al voltant de l’arròs, on van col·laborar reconegudes personalitats com Xesco Bueno ( Rest Ca l’Esteve), Victor Quintillà (Rest. La LLuerna), Jeroni Castell (Rest. Les Moles) i David Villanueva (Rest. Bigg Kokka).

Enhorabona als campions del concurs; plat tradicional ( Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils), plat creatiu (Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona), i com no, a la resta d’escoles participants.