Concurs literari de Sant Jordi 2017

Aquest any hi ha hagut cinc persones participants, l’estil dels texts ha sigut variat i de molta qualitat: diàleg interior, narració, opinió…

El jurat ha valorat amb uns paràmetres objectius, però també amb la subjectivitat del lector apassionat. La guanyadora ha estat Laura Zurriaga de primer C de Cuina i Gastronomía per: “La xef”, un relat apasionant sobre l’experiència laboral;  i el segon premi ha estat atorgat a Judith Vilà Martín de primer curs B de Fornería per: “Susurros de Cerezo”, la narració màgico-poètica d’una recepta ben antiga.

Agraïm la participació i l’entusiasme i esperem que cada Sant Jordi, recordant cóm la literatura ens ajuda a ser feliços, l’alumnat d’aquesta Escola continuï il·lusionant-se a l’hora de llegir i escriure per plaer.

Hem volgut publicar els dos textos premiats perquè tothom pugui llegir-los.

Moltes gràcies a tothom!!!!