Concurs de la Postal de Nadal 2015

JA TENIM GUANYADOR I FINALISTES DEL   !!!

L’alumne Aarón Garcia Chamorro, de 2n A del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria ha estat el guanyador del Concurs 2015 de la Postal de Nadal amb la seva creació CUTECAKESART2. L’alumne ha realitzat aquesta elegant postal mostrant-nos el treball que poden fer el nostres alumnes més creatius.

I com podreu comprovar, els nostres estudiants del cicle de Forneria, Pastisseria i Confiteria van sobrats de talent…, com ho demostren les Postals de les finalistes, totes elles del mateix cicle professional: l’ Anna Maria Sánchez Ferrer de 1r B amb la seva postal ESTRELLADA i l’Angélica Rosario Villegas Bozo de 1r A amb la postal ANGELOTE_2 .

Tanmateix, us volem agrair la vostra participació. Enguany s’han rebut moltes postals al Concurs amb participants de tots els nivells educatius del centre (PFI, GM i GS).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració. Esperem que us agradi la Postal Guanyadora!!!

Cutecakesart 2_GUANYADORA_AARON GARCIA_2A_FORN

1r PREMI – GUANYADORA POSTAL CUTECAKESART 2
                  Alumne Aarón Garcia Chamorro
2A  Forneria, Pastisseria i Confiteria