Beques de mobilitat KA103 pels CF de Grau Superior

EU flag-Erasmus+

Beques de mobilitat per al curs 2015-2016

• Aquest curs l’INS EHTB (Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona) ha obtingut 10 beques de mobilitat adreçades als estudiants d’Educació Superior.
    El nostre centre ha estat seleccionat pel Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) com a beneficiari de beques de mobilitat KA103 en els Cicles Formatius de Grau Superior de les famílies de Turisme, Hoteleria i Indústries Alimentàries, dins del marc del programa Erasmus +.
  • Són 10 beques adreçades als alumnes de 2n curs dels CFGS de:
    • Guia, Informació i Assistència turística (GIAT)
    • Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments (AGVE)
    • Gestió d’Allotjaments Turístics (GAT)
    • Direcció de Serveis de Restauració
    • Direcció de Cuina
    • Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària
  • Consisteixen en realitzar una formació pràctica en empreses relacionades amb el currículum dels alumnes.
  • Tenen una durada de 2 mesos.
  • Actualment els països de destinació són França, Itàlia i Gal•les.

Aquests projectes de mobilitat d’estudiants revertiran en la millora de la qualitat de l’ensenyament i dotarà d’un nou impuls a la Formació Professional internacional dels nostres alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior.

foto presentacio alumnes 2015.16

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *