Beques de Mobilitat KA102 pels CF de Grau Mitjà de la família d’Indústria Alimentària

EU flag-Erasmus+

L’ Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, INS EHTB, ha estat seleccionat pel Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) com a beneficiari de 15 beques de mobilitat KA102 en dos dels Cicles Formatius de Grau Mitjà de la família d’Indústries Alimentàries, dins del marc del programa Erasmus +.

Dins el context del Projecte educatiu, que porta per títol: “INTEGRACIÓN DE CONOCIMIENTOS Y PRÁCTICAS DEL SECTOR ALIMENTARIO EN UNA DIMENSIÓN EUROPEA”:

• 15 beques dirigides als alumnes de 2n curs del CFGM Forneria, Pastisseria i Confiteria i de 2n curs CFGM Elaboracions de productes alimentaris.
  • Es realitzarà un intercanvi d’estada formativa i practiques d’empresa de dues setmanes amb el soci CFA de la Chambre de Métiers et de l’Artisanat de Perpignan.

Aquesta formació revertirà en la millora de la qualitat de l’ensenyament i dotarà d’un nou impuls a la Formació Professional internacional dels nostres alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *