33º edició del Concurs de cocteleria de l’Escola d’Hoteleria de Sant Pol de Mar

Alumnes de l’INS EHTB, participen a la 33º edició del Concurs de cocteleria de l’Escola d’Hoteleria de Sant Pol de Mar

El passat dijous 25 de Febrer , els alumnes: Joan Albert Priego i Lluís Ramón del cicle de formació de grau mig de serveis en restauració van participar en la 33º edició del concurs de cocteleria de l’Escola d’Hoteleria de Sant Pol de Mar.

image1-2

Cadascun dels alumnes va presentar el seu còctel inèdit amb una base de whisky Tenesse, Bourbon i altres begudes com xarops Monin, cafè Papua de la casa de cafès “El Magnífico “ i decoracions excepcionals realitzades per ells mateixos.

Tots dos còctels van obtenir molt bones valoracions i a les categories d’habilitat, destresa i de tast, per part del jurat del concurs.

Agraïm i animem als alumnes concursants a continuar la seva trajectòria dins d’aquesta professió i també els hi desitgem un futur ple d’èxits en el món del sector de la cocteleria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *