Visita a Mas Pau Hotel & Restaurant I Celler la Vinyeta

29 de maig de 2012

Alumnes de 1er de Direcció de Serveis de Restauració

El passat 29 de maig, i després d’un intens final de curs, els alumnes de primer curs de Direcció de Serveis en Restauració, varem anar de visita a l’Hotel Restaurant Mas Pau i al celler La Vinyeta, ambdós ubicats al cor de l’Alt Empordà.

A l’hotel, el director Toni Gerez, ens va ensenyar les dependències de l’hotel i  els diferents menjadors del restaurant, reconegut amb una estrella a la prestigiosa guia “Michelin”. L’Artur Sagués, cap de sala, ens va delectar amb el fantàstic assortiment de formatges espanyols, francesos i italians, que es serveixen al acabar el menú de degustació, abans de les postres, o també, a la carta.

Després de la visita a l’hotel ens varem dirigir al Celler “La Vinyeta”. Allà varem tenir el plaer de recórrer les vinyes i el celler, acompanyats del seu propietari, Josep Serra. Molt amablement ens va explicar tot el procés d’elaboració dels seus vins. Després de visitar la sala de criança, varem tenir la oportunitat de degustar el seu gran ventall de productes. Al acabar, en Josep i la Marta, la seva parella, ens van servir un excel•lent menjar casolà, que varem gaudir en un dels salons que tenen adaptats per a les visites.

Durant tota la sortida varem estar acompanyats per Jordi Cristià, Lluís Coll Nicolau i Martí Llauradó, i va regnar el bon humor, propi del final de curs.

Ara només queda gaudir de l’estiu i esperar el proper setembre, per iniciar el nostre segon i últim curs.
Bones vacances!

Amparo Martinez