Concurs Literari de Sant Jordi – 2015

sant jordi

L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona

a través de la Tutoria Tècnica de Biblioteca-Mediateca, convoca el Premi Sant Jordi 2015 de relats curts, que es regirà per les següents:

BASES

1. Poden participar en aquest certamen tots els alumnes matriculats a l’Escola aquest curs .
  2. Els participants hauran d’enviar també una còpia del text en suport electrònic a l’adreça: biblioteca.ehtb@gmail.com.
  3. El jurat estarà format per 5 professors/es i 2 alumnes i llur decisió serà inapel·lable:
    1 membre de direcció
    Coordinadora Biblioteca_Mediateca i Francès
    1 professor/a del Departament de Llengües
    2 professors/es del Claustre
    1 alumne/a de Cicle Mitjà
    1 alumne/a de Cicle Superior
  4. Es concediran els següents premis :
    Primer premi: dinar al Restaurant Pedagògic per a dues persones
    Segon premi: val per la botiga per valor de 20€
  5. El jurat es reserva la possibilitat de declarar els premis deserts.
  6. L’últim dia de recepció dels treballs serà el 20 de març de 2015. El veredicte del jurat es farà públic el 23 d’abril de 2015.
  7. Els premis es lliuraran el mateix dia al despatx de la Direcció del Centre. Posteriorment es publicaran els noms i els treballs dels guanyadors a la web.
  8. La propietat dels treballs premiats i el dret a publicar-los i/o a divulgar-los per mitjà de la xarxa Internet, si ho creu oportú, és del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *