Concurs de Cocteleria “Trofeu Ciutat de Lleida”

Javier Escarabajal Aconsegueix un Altre Primer Lloc.

Enhorabona Javier!!!!

El passat dia 5 de Maig, es va celebrar a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, la 21a. edició del concurs de cocteleria “Trofeu Ciutat de Lleida”. En aquesta edició hi van assistir 10 escoles d’hoteleria de Catalunya, Comunitat Valenciana i Aragó.

El concurs constava de dues proves: en la primera s’elaboraven quatre consumicions d’un còctel clàssic assignat per sorteig. Tot seguit la prova més esperada, que consistia en la preparació de quatre copes d’un còctel inèdit, inventat per cada participant.
El representant a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona va ser l’alumne de Serveis en Restauració, Javier Escarabajal. El còctel clàssic que li va tocar en el sorteig, va ser el Very Well. I el còctel inèdit que portava preparat era el Perla Negra, un còctel amb base de ginebra Dragons, Beveland curaçao blau, llima Rose’s i licor de groselles Beveland, per a prendre a mitja tarda o a la nit.