Masterclass de Vins Escumosos a Càrrec del Celler Torelló

12 i 13 de març de 2012

Els alumnes de segon de Serveis de Restauració i els de primer de Direcció de Serveis, varem tenir la sort de poder comptar amb la presència de la Mireia Mòdol, Sommelier i comercial de Caves Torelló. Les dues sessions magistrals van tenir lloc, a l’aula d’enologia de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona, dilluns 12 i dimarts 13 de març.

Sense cap mena de dubte, van ser unes jornades molt profitoses per nosaltres, ja que ens va servir per consolidar els coneixements sobre aquest món tan apassionant dels vins escumosos, en especial centrant-nos amb la Denominació d’Origen Cava. Varem tractar temes com el procés de segona fermentació en ampolla, les diferències bàsiques entre el cava i el champagne, les varietats de raïm, la conservació i el servei d’aquests vins.

Per acabar, guiats pels coneixements de la Mireia, varem tastar quatre caves de Torelló, tots ells de diferents colors i estils. Ens va servir per conèixer la versatilitat d’aquest vi i que les possibilitats dels seus maridatges poden anar molt més enllà dels postres.

consum  L’EHTB promou el consum i servei responsable de les begudes alcohòliques, i participa i col•labora anualment amb programes organitzats pel FEBE (Federació Espanyola de begudes espirituoses)