Visita de Coffeetech i la Spaziale

El dia 6 i 13 de febrer els alumnes de 2on de Grau Mig en Serveis en Restauració i els alumnes de 1er de Grau Superior de Direcció de Serveis de Restauració van gaudir d’una demostració de cafès de l’empresa Coffeetech.

• Per aquesta formació ens van acompanyar
  • Manel Rubio (Coffeetech)
  • Mario Rembao (Coffeetech)
  • Xavi Lopez (La Spaziale)

Per la demostració ens van portar:

• Una màquina de cafè LA SPAZIALE
  • Els diferents productes TORANI (xarops i salses)
  • DELITOP (productes decoratius per al cafè)
  • Diferents CHAIS (preparat a base de te negre amb llet i espècies)
  • Xocolates ZUMA

Abans de començar la demostració ens van donar una breu explicació dels diferents productes i de les elaboracions amb les que posteriorment les utilitzarien.

A continuació varen remarcar l’importància de treballar molt bé la llet i vam practicar l’emulsió i el latte art.

Després va ser el torn dels cappuccinos aromatitzats amb els diferents xarops incorporats a la llet;
vainilla, canyella, avellana, xocolata blanca, caramel, tiramisú, plàtan, menta i coco.

Ens van ensenyar a fer Moka-lattes utilitzant les salses de xocolata, xocolata blanca i caramel.

Seguidament, utilitzant la xocolata Zuma vam fer diferents pràctiques; xocolata tradicional, aromatitzada i suïssa.

I finalment vam tastar els tres Chai Latte; Tiger Spice, Elephant Vainilla i Green Tea.

Agraïm novament als senyors Manel, Mario i Xavi i les dues empreses que representen, la seva col•laboració i inversió amb temps, producte, infraestructura i interès per la nostra formació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *