El segon premi de la primera edició del concurs de postres amb farina de garrofa, viatja a l’ INS EHTB

El passat dijous dia 18 de desembre, Sergi Casanova, alumne de segon curs del cicle formatiu de cuina i gastronomia, va participar a la primera edició del concurs de postres amb farina de garrofa a la localitat de Cartagena, Murcia.

Després de ser sel.leccionat entre les 77 receptes enviades, Sergi Casanovas va participar a la final amb els representants de sis escoles de renom de la resta de l’estat, com Madrid, Tenerife, Granada, Sevilla i Cartagena.

La seva elaboració, Taronja garrofa i els seus matisos, va ser un dels mes ben valorats entre el jurat expert encarregat de puntuar la seva destresa.

Agrair a l’organització del concurs, al professorat implicat i especialment al Sergi, tot l’esforç i il·lusió que van posar en aquest gran esdeveniment.