Premi Recerca Jove 2015

El nostre institut ha estat premiat en la seva convocatòria   per la Secretaria d’ Universitat  i Recerca de la Generalitat en la seva convocatòria de Premis de Recerca Jove que fomenten i reconeixen el talent científic. En aquesta edició ha galardonat el centre i també els dos treballs de les alumnes Pilar Salvador i  Paula López. Els premis es van entregar aquest dissabte 2 d ‘abril a l ‘Auditori del carrer Lepant de Barcelona.

Felicitats a les nostres alumnes!

IMG-20160402-WA0007  IMG-20160402-WA0009

Us deixem l’enllaç per poder veure el reportatge que dilluns va fer Canal Terrassa a l’institut:

Entrevista Canal Terrassa