Full de preinscripció i altres documents

Benvolgudes famílies,

Del 23 de març al 4 d’abril està obert el procés de preinscripció per a l’ESO. Pengem en aquest article el full de preinscripció. Us recordem que qualsevol dubte respecte el procés o dels ensenyaments que s’imparteixen al nostre institut el podeu resoldre trucant al nostre centre o per correu electrònic.

Documentació que cal acompanyar a la sol.licitud de preinscripció:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol.licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.

Calendari de la preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 20 de març de 2017
  • Presentació de la sol·licitud al centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació provisional: del 25 al 27 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig de 2017
  • Sorteig del número de desempat: 4 de maig de 2017 a les 11 h als serveis centrals del Departament d’Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona
  • Llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017
  • Oferta final de places escolars: 30 de maig de 2017
  • Llistes d’alumnes admesos (i llistes d’espera, si escau): 2 de juny de 2017

IMPORTANT: TOTES LES LLISTES SERAN PUBLICADES A LA CARTELLERA D’ANUNCIS DE L’INSTITUT

Horaris de secretaria

Dilluns de 8 a 13 h i de 15 a 17 h
Tots els altres dies de 8 a a 14 h
Atenció últim dia 4 d’abril tancament a les 14 h

Calendari de matrícula

• Recordeu que si no es formalitza la matrícula es perd la plaça assignada.
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i primer curs d’ESO: del 12 al 16 de juny de 2017
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a 2n, 3r i 4t d’ESO: del 26 al 30 de juny de 2017 i pendents d’avaluació al setembre amb plaça assignada en preinscripció.

Cordialment,

La direcció