Activitats dies 17 i 18 de juny vespre

Com ja sabreu pels vostres fills, hi ha algunes activitats programades pels dies 17 i 18 fora d’ horari lectiu:

Dimecres 17 de juny  a les 21:30 hores, el grup de teatre i la coral de l ‘ Ègara presenten el musical El rei lleó. Entrada lliure.

Dijous 18 de juny a les 20 hores es fa la festa final Primera Festa de la Música organitzada pels alumnes.Està oberta a tot alumnat i a les famílies, hi haurà actuacions musicals per part de l’alumnat i d’alguns professors.

Els alumnes de 3r d’ESO vendran biquinis i pastissos.Tot el que es recapti estarà destinat al viatge de fi de curs de 4rt d’ ESO.