Proves de compleció de la ESO

Alumnes que poden presentar-s’hi
Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2014 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2012 o 2013.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2014.
    També hi poden concórrer els alumnes que facin els 17 anys l’any 2014 sempre que compleixin alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    – Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.
  3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2013-2014. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan cursant un PQPI, o bé que estan matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Calendari
Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció Del 3 al 17 de febrer de 2014
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos Entre el 18 i el 28 de febrer de 2014
Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos Durant els tres dies posteriors a la publicació de les llistes