Observació astronòmica

Aquest dimarts 19 de març  a partir de les  19:30 hores, farem una observació astronòmica a l’Ins Ègara. Hi haurà una xerrada divulgativa, una mica de pica-pica i després l’observació del cel amb telescopis. Hi ha convidats els alumnes del centre i també futurs alumnes de l’institut que ara fan 6è. Comptem amb la participació del grup Fora d’òrbita que fa temps que es dediquen a la divulgació d’aquesta disciplina.

Hi esteu tots convidats!!!!!!

Animeu-vos-hi!

Després d’aquesta jornada, ja tradició al nostre institut, us deixem algunes fotos del moment: