Campions !

Volem felicitat els nostres esportistes que han aconseguit trofeus en nom de l’Institut Ègara als Jocs Esportius Escolars de Catalunya . Per segon any consecutiu els jugadors de Sergio Gracia van anar a la final Comarcal com a campions de lliga del Vallès Occidental, però un altre cop van perdre la final. Això si, han aconseguit la Copa de Campions de Lliga en Categoria Cadet. Però no només triomfem en futbol sala, tenim talents amagats, en Juanjo Astudillo va aconseguir la medalla de plata en categoria juvenil de Tennis Taula.

juanjo

Equip Cadet de Futbol Sala. CAMPIONS DE LLIGA

Juanjo Astudillo 4rtESO.

SUBCAMPIÓ TENNIS TAULA JUVENIL

Els jugadors i jugadores de bàsquet també van gaudir a la Trobada esportiva de Secundària del divendres 1 de juny on es van lliurar els premis dels Jocs Esportius Escolars.

basquet1  basquet2