La Francofonia amb els alumnes de francès

Dimarts passat es va realitzar una activitat sobre La Francofonia amb els alumnes de francès de tots els nivells .L’exercici va consistir en què l’ Hugo Molina i el Juan Carlos Santos , alumnes de 4rt d’ ESO, es van preparar una presentació  en francès sobre La Francofonia destinada a tots els alumnes .Durant l ‘explicació , els estudiants havien d’ anar ubicant en un mapamundi els llocs de parla francesa.Tot va concloure amb un kahoout o qüestionari de qualificació lúdic per posar els alumnes a prova sobre el que s’havia exposat del tema en aquella sessió. Aquest activitat està lligada al Projecte Burundi ,que ja fa anys es porta a terme al nostre centre i es desenvolupa dins l ‘Àmbit de llengua francesa i castellana , on es treballa  Burundi a partir dels textos i es manté una relació epistolar amb els nens burundesos en francès.