Intercanvi amb Suècia

Des de dilluns, que tenim a l ‘institut els nostres companys suecs d ‘ intercanvi amb molt d’ entusiasme per participar de la nostra cultura de centre i compartir unes jornades d’ aprenentatge i intercanvi lingüístic .Volem durant aquesta setmana acollir-los de la millor manera que es mereixen. Estem molt contents amb aquest projecte que ara fa deu anys l’institut Ègara manté amb el centre d’ensenyament secundari suec Karolinska Skolan. La relació està fonamentada en un treball lingüístic d’intercanvi entre alumnes d’ambdós centres. Els alumnes suecs són bilingües (suec-anglès) com els nostres (castellà-català) i es pretén que els suecs practiquin el castellà que estan aprenent a l’institut i els nostres practiquin el seu anglès.