Ara és Nadal Institut Ègara

Avui dimecres 10 de desembre s’ha celebrat la trobada de corals de secundària a l’Auditori del Conservatori de Terrassa. Les corals dels Instituts Viladecavalls, Torre del Palau, Can Jofresa, El Cim, Mont Perdut i Ègara  hem compartit una bona estona de música.… Llegeix més»

Cros Consell Esportiu

El passat dissabte, dia 22 de novembre, es va celebrar la I Jornada de Cros organitzada pel Consell Esportiu Escolar de Terrassa. Una nodrit grup d’alumnes hi va assistir per participar acompanyats de les nostres professores d’Educació Física, Montserrat Carvajal i Anna Berenguer. Des d’aquestes… Llegeix més»

Sortida al Montseny 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ ESO van realitzar una sortida de tutoria al Montseny per tal contemplar la seva riquesa paisagística , natural i històrica.Aquí us deixem una mostra representativa del moment.

Sortida de tutoria 2n ESO

El passat 20 d’ octubre els alumnes de 2n d’ ESO van realitzar una sortida de tutoria. El lloc triat, el cim de  Puig Madrona, de 341 m. ubicat entre els municipis del Papiol i Sant Cugat del Vallès, dins la Serra de Collserola.

Comença la lliga escolar 2014-2015

Aquest dissabte 18 d’octubre va començar la lliga escolar de Terrassa 2014-2015.L’ Institut Ègara va  participar amb cinc equips a la lliga de futbol sala infantil i cadet, bàsquet infantil i voleibol infantil i juvenil.

… Llegeix més»

Sortida al Teatre Mar i cel.

El dia 15 d’ octubre, els alumnes de 4rt d ‘ ESO i Batxillerat es van desplaçar a la ciutat comtal per visionar el musical Mar i cel, una obra teatral d’ Àngel Guimerà portada a l’escenari per la companyia teatral Dagoll Dagom. Es tracta d’una… Llegeix més»