Conferències de Fotoperiodistes Kevlar

Aquest dimecres 21 de desembre un representant de Fotoperiodistes Kevlar ha fet dues conferències a l’institut; la primera, adreçada als alumnes de 3r ESO, sobre les mines antipersona; la segona, adreçada als alumnes de 4t ESO, sobre els nens del carrer al Brasil.
Per completar… Llegeix més»

Apenas susurro

Susurran historias las calles,
secretos sinuosos, al amanecer.
Arrullan mis oídos
   en las ya quebradas sombras nocturnas.

La brisa muda en perfume
las vivas confidencias
     que enmascaran las estatuas de marfil.

Hoy me asedian
como espectros en mi deambular
silencioso por la ciudad.

Colònies Primer d’ESO

Estic contenta d’encetar aquesta web per explicar-vos que per fi hem pogut anar de colonies.
Feia 5 setmanes que les anavem enderrarint per culpa de la pluja. Fins i tot, ens haviam plantejat de fer-les cap a la primavera. Però els colors de la tardor ens… Llegeix més»

Colònies de Primer d’ESO

Murmullos de agua

Hi ha un espai on em sento del tot alliberada: el mar. I de vegades, surten coses com aquestes:
  MURMULLOS DE AGUA

Llega a mí imparable,
pigmentada de añiles y esmeraldas.

Comparece dejando que oiga sus pasos
cuando el viento se eleva electrizante.

Arriba esparciendo perfumes,
aromas que hablan por sí solos.

Se… Llegeix més»

Sortida a la Panxa del Bou

El passat dimarts 15 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO van realitzar una sortida de tutoria a la Panxa del Bou , un rocòdrom ubicat a Sabadell. Allà, els monitors , després de donar-nos els consells i normes bàsiques per una escalada segura, ens… Llegeix més»

Les aventures de Tintín, el joc