Última hora. Vaga dia 8 de novembre

Degut als talls de carreteres ens comuniquen que molts professors no poden arribar al centre.

Notificació del Consell Comarcal que gestiona el transport escolar, rebut avui a les 14:50 quan els alumnes ja havien marxat. No se’ns ha informat si la companyia que fa el servei… Llegeix més»

Pujada a la Mola

Avui, alumnes de tot l’Institut, han pujat a la Mola per commemorar el cinquantè aniversari.
En record de tots els exalumnes, exprofessors i tot el personal que ha passat del centre, els alumnes han format un mosaic amb el nombre 50.
Us convidem a celebrar amb nosaltres… Llegeix més»

Desmentiment de rumors

Benvolgudes famílies,
Demà no hi ha vaga de professors convocada i per tant es reprenen les classes amb normalitat.
La direcció

Vaga dia 3 d’octubre

Tal com es va informar ahir a les famílies, avui, dia 3 d’octubre, hi ha convocada una vaga general a la que diversos professors han donat suport. Per tant , no es pot garantir el normal desenvolupament de les classes. Seguint l’ordre del Departament de… Llegeix més»

Comunicat rebut enviat a les 17:45 Transport Escolar