Campus Ítaca.Curs16-17

Com ja sabeu, el Campus Ítaca és un programa sòcio-educatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) i la Facultat de Ciències de l’Educació i patrocinat pel Grup Santander. De nou aquest curs, els nostres… Llegeix més»

Inici classes al setembre 2017

Horari 13 de setembre
9:30-11:30 h.   Presentació alumnes 1r ESO
10:30-11:30 h. Presentació alumnes 2n ESO
11:15-12:15 h. Presentació alumnes 3r ESO
12:00:13:00 h. Presentació alumnes 4t ESO
12:30-13:30 h. Presentació alumnes BAT
L’ horari de transport escolar dimecres 13 de setembre serà de 9:30 a 11:30 hores (falta confirmar).
Horari… Llegeix més»

Revisió del Projecte Educatiu

Aquest curs ens vam proposar revisar el nostre projecte educatiu (PEC). En diferents sessions de treball s’ha elaborat el document que ara presentem a la comunitat educativa. El proper 28 de juny, en sessió la sessió del Consell Escolar prevista, es procedirà, si escau, a… Llegeix més»

Beques salari Ítaca–Banco Santander