Servei a la Comunitat

Aquest curs, a tercer, hem iniciat el Servei Comunitari. Estem molt satisfets de l’acollida de l’activitat entre els nostres alumnes. Molts d’ells, un cop acabada l’activitat han volgut seguir col·laborant amb les entitats.
Gràcies per la vostra generositat.

Sortida a Sincrotó Alba

Els alumnes de Batxillerat Tecnològic van visitar el Sincrotó Alba. Allà es van adonar que al nostre país tenim unes instal.lacions de recerca biomèdica i tecnològica de primer nivell.El Sincrotró ALBA organitza visites guiades on els visitants poden passejar pel recinte experimental i conèixer les… Llegeix més»

Premis de Fotografia Matemàtica

Categoria alumnes de Primària
1r  premi: Paula Fernández  TRES ELEMENTS
2n premi: Izan Sánchez         DIVISIÓ VIATGERA
3r  premi: Laia Huerta           PÍXELS D’UN MÒBIL

Categoria alumnes de Secundària Primer i Segon
1r premi   PIGOTI             Irune
2n premi  Pintografic       Noah
3r premi   3×4  … Llegeix més»

Denegació autorització

A l’alumnat sol·licitant de tercer, quart i batxilerat.
Davant la sol·licitud d’inassistència derivada de la vaga convocada per diversos sindicats estudiantils pel dia 26 d’abril,
RESOLC
No autoritzar  la inassistència (la vaga) degut a defectes de forma en la seva presentació, en concret demanar-ho fora del termini previ… Llegeix més»