Participem al Picalletres.

Avui, alumnes de 3r d’ ESO de l ‘ Ègara han participat al concurs Picalletres. Com ja sabeu, El Picalletres és un concurs destinat a l’aprenentatge de llengua catalana produït per Antàrtida. Es tracta de lletrejar paraules de dificultats ortogràfiques agrupades en diferents nivells. Per cada… Llegeix més»

Intercanvi amb Suècia.

Els nostres alumnes es troben en aquests moments a Suècia on compartiran unes jornades d’aprenentatge i intercanvi lingüístic i cultural.Ara mateix estan allotjats amb les famílies acollidores.

Treballs de Recerca 2016

Divendres passat , els alumnes de 2n de Batxillerat van defensar davant un tribunal la memòria presentada dels seus Treballs de Recerca. Com ja sabeu, el treball de recerca és un treball d’investigació que ha de realitzar tot l’alumnat de batxillerat. Aquest :