- Professorat editor: Mario Fadda
- Professorat editor: Noelia Gòmez Gandia
Farem un ràpid repàs per algunes de les eines TIC més conegudes que estan relacionades amb "cultura" DIY orientada a la robòtica educativa. Concretament veurem:
Curs Moodle Inicial
El viatger de l'Espai és el curs de 1r d'ESO per treballar per projectes.
Professora: Margalida Adrover
Coneixerem l'espècie invasora del MOSQUIT TIGRE, provinent del sud- est asiàtic, què s'estan expandint per Espanya.
Estudiarem el seu habitat, els seus hàbits i costums, i farem un mostreig de la població existent en a Barcelona.
Comanda de la Fundació Sant Joan de Déu
TGPE per a fer un estudi sobre la viabilitat de la instal·lació de plaques solars a l'institut, i per a elaborar petits vídeos que siguin el manual d'instruccions d'un e-tarpunòmetre (dispositiu que mesura i enregistra el consum d'energia i la qualitat ambiental per aprofundir en la descoberta energètica i optimitzar així l'ús de l'energia i estalviar).
Notes finals Primer Trimestre
ENERGIES RENOVABLES
¿ QUÈ MENGEM?
En col·laboració
amb el Laboratori Agroalimentari l’organisme de la Generalitat dedicat a assegurar
la Qualitat dels aliments, buscarem
els controls i anàlisis a efectuar en varietats d’aliments que tenim a l’abast i l'etiquetatge que han de tenir.
Efectuaren una visió de les necessitats alimentàries dels humans, els aliments que ingerim per satisfer-les i com podem assegurar-nos que els aliments estan en bon estat i no contenen ingredients o contaminants nocius, tant si són residus industrials , i/o contaminants no desitjats, que afectin la nostra salut
Anàlisi i observació de diferents Projectes Educatius del districte de Sant Andreu. Visitarem escoles i parlarem de com aprenem i la diversitat que tenim tots en aprendre. Parlarem d'educació, motivació, diversitat, aprenentatges....
Frankenstein de Mary Shelley
SITUACIÓ D'APRENENTATGE 3
LA PESTA
Situació d'Aprenentatge LEONARDO DA VINCI. Per SOCAT I NATEC.
Grammatik
Matemàtiques 4t ESO
Es presenta l'optativa de Física i Química centrada en l’adquisició dels continguts necessaris per aconseguir la interpretació i la descripció de la realitat, considerant la Física i Química com una matèria essencialment procedimental.
Informàtica 4rt ESO. Matèria optativa.
Aprendre a programar el El PLC i el robot educacional de LEGO
Orientació educativa i projecte de futur a 4t d'ESO : Materials i links d'interès per a l'alumnat
Aprendre a programar el robot educacional de LEGO MINDSTORMS i la placa Arduino UNO.
Informàtica 4rt ESO. Matèria optativa.
Informàtica 4t ESO
Aprendre a programar el El PLC i el robot educacional de LEGO
Tecnologia Industrial de Primer de Batxillerat.
Anglès 1 batxillerat 1718
Si mires el passat, entendràs el present.
Recursos pels alumnes de Psicologia.
Professor: Quim Roy
La física s’ofereix com una matèria de modalitat de les ciències pures o aplicades. Aquesta matèria facilitarà l’aprenentatge dels conceptes, les lleis i els principis bàsics de la física, i també d’algunes de les seves tècniques de treball.
La física del batxillerat ha de proporcionar una visió àmplia dels coneixements, dels instruments i de les possibilitats que la física utilitza en el segle XXI i ha de donar també les eines que ajudin a l’alumnat a interpretar els fenòmens físics de manera que siguin capaços d’aplicar els coneixements adquirits en situacions diferents a les estudiades a classe i en contextos diferents de l’acadèmic.
En aquesta assignatura tractarem temes d'actualitat i amb un gran impacte social, com les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies i els nous materials, la conscienciació sobre hàbits de vida saludables o la necessitat de col·laborar en el desenvolupament sostenible del planeta.
L'estada a l'empresa és una matèria optativa de batxillerat amb una funció essencialment orientadora que té com a objectiu fer conèixer a l'alumnat la realitat del món laboral. Consisteix bàsicament en un període de permanència i activitat de l'alumnat en una empresa, entesa com a unitat de producció, distribució o de serveis. L'estada a l'empresa ha de tenir una durada mínima de 140 hores, de les quals se'n poden utilitzar fins a 70 hores per desenvolupar continguts teoricopràctics al centre educatiu. Durant l'estada, l'alumnat pren contacte amb un camp professional vers el qual se sent motivat i, així, pot enfocar millor el seu projecte de futur, acadèmic i professional.
Respositori de recursos d'interès, instruccions, avisos, etc.
Coneixerem què és una empresa en tots els seus aspectes, a nivell teòric, legal i d'instruments matemàtics.
Els aspectes principals a estudiar són: de direcció i gestió organitzativa, legal, de presa de decisions, medioambiental, de recursos humans, de producció i costos, i distributiva i promocional del producte.
Estudiarem conceptes d'introducció a la micro i macroeconomia, és a dir, coneixements i tècniques per conéixer la ciència que es preocupa de com administrar els recursos del nostre món i de com distribuir-los per satisfer necessitats humanes,fent el possible per respectar el medi ambient en aquests processos.
Recursos, apunts i tot el material de la matèria d'Història de 2on Batxillerat.
Professora: Margalida Adrover
La física del batxillerat ha de proporcionar una visió àmplia dels coneixements, dels instruments i de les possibilitats que la física utilitza en el segle XXI i ha de donar també les eines que ajudin a l’alumnat a interpretar els fenòmens físics de manera que siguin capaços d’aplicar els coneixements adquirits en situacions diferents a les estudiades a classe i en contextos diferents de l’acadèmic.
La Història de l'art és una branca de les ciències socials que estudia l'evolució de l'art a través del temps.
Gràcies a la comptabilitat, registrem, verifiquem, interpretem i analitzem la informació de totes les operacions possibles que pot fer una empresa al llarg de la seva vida. Quan ho sapiguem fer, repassarem determinats conceptes de 1er. de cara a entendre com podem plantejar i entendre un Pla d'Empresa.
Hola a Tothom,
Us recordem que demà a les 16:40 comença el curs de Moodle Inicial adreçat al professorat. Encara queden algunes places per si us animeu els que no esteu apuntats.
La següent sessió tindrà lloc el 12 de Novembre.
Salutacions i benvinguts!