Associació de pares i mares (AMPA)

L’Associació de Mares i Pares d’alumnes de l’INSTITUT de SALES és una associació sense ànim de lucre, que treballa durant tot el curs per ajudar a les famílies i  col·laborar amb l’Institut per millorar l’educació dels vostres fills i filles

Fa molts anys que es va formar l’AMPA de l’INSTITUT DE SALES, la qual cosa ens ha permès treballar plegats en un mateix projecte: la millora de l’educació mitjançant el suport a l’escola pública.

Sempre hem treballat per promoure un ensenyament de qualitat per a tothom, sense distincions socials de cap mena, demanant la col·laboració de les famílies i afavorint la integració i la cohesió social dels alumnes.

A l’AMPA ens mou l’interès per tots els aspectes de l’escola dels nostres fills. Per això:
– Formem part del Consell Escolar del centre.
– Participem activament en el Consell Escolar Municipal.
– Som part activa de la Comissió d’Escolarització.
– Portem endavant, juntament amb l’institut, el Projecte de socialització de llibres de text.
– Participem en totes les activitats del centre: Fira de l’Escola pública, Sant Jordi, Carnestoltes…..

Les activitats que organitza l’Associació  són obertes a tots els alumnes de l’escola, i al col·lectiu de mares i pares en funció de l’activitat.

Podeu obtenir més informació de l’AMPA a la seva pàgina web: https://ampainstitutdesales.com/