Sortides i activitats complementàries

Al calendari de la pàgina principal podeu consultar totes sortides i activitats complementàries que fem al centre durant el curs. Cadascuna d’elles està dissenyada per a millorar la motivació, el creixement personal i l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Aquestes són algunes de les sortides i activitats que formen part de la nostra programació anual:

• 1r ESO:
    • Projecte d’Egipte (interdisciplinari): projecte de treball en grups cooperatius on amb què es potencia la motivació, l’autonomia i la creativitat dels nostres alumnes.
    • Projecte del conte matemàtic (Llengües, Matemàtiques i Educació Visual): projecte en grups on els alumnes elaboren el seu propi conte matemàtic i l’expliquen als alumnes d’infantil i primer cicle de primària de l’escola Pau Casals.
    • Crèdit de síntesi a Banyoles (interdisciplinari): durant tres dies del mes de juny els alumnes fan el seu crèdit de síntesi.
    • Concurs Problemes a l’esprint (Matemàtiques): un dia de febrer durant dues hores els alumnes de 1r i 2n d’ESO poden participar en grup a un concurs d’àmbit català on han resoldre diversos problemes matemàtics.
    • Probes Cangur (Matemàtiques): un dia a l’abril els alumnes poden participar en un concurs individual a nivell català de 1:15 h, on han de resoldre 30 exercicis. Els alumnes que així ho volen se’ls entrena en la resolució d’aquest tipus d’exercicis.
    • Concert de música (Música): a finals de curs tots els alumnes de 1r i 2n fan un concert en què poden assistir amics i familiars.
  • 2n ESO:
    • Esquiada (Educació Física): els alumnes de 2n i 3r fan una sortida a de tres dies a esquiar a la Masella.
  • 3r ESO:
    • Padrins de lectura (Llengües): alguns alumnes fan de padrins de lectura amb alumnes de 1r, 2n i 3r de l’escola Pau Casals una hora setmanal. Cada alumne té assignat un nen al que ajuda a perfeccionar la lectura durant una part del curs.
    • Viatge a París (Francès): els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat que fan Francès fan una sortida a París de 4 dies.
  • 4t ESO:
    • Viatge de final d’etapa a Itàlia (tutoria): com a viatge de fi d’etapa els alumnes de 4t d’ESO visiten a Roma els monuments i museus més importants.
  • 1r BAT:
    • Viatge a Londres (Anglès): els alumnes, com a viatge de fi de curs, visiten la ciutat de Londres durant 4 dies.
  • 2n BAT:
    • Viatge a la Toscana (tutoria): els alumnes, com a viatge de fi dels seus estudis a l’institut, visiten la zona de la Toscana (Itàlia) durant 4 dies.
  • CF:
    • Viatge a Mojácar: els alumnes de Cicles Formatius realitzen un viatje a Mojácar (Almeria) com a viatge de final de curs.

Tots els alumnes de l’institut poden, a final de curs, fer una sortida lúdica a Port Aventura d’un dia.