ESCAPE ROOM EN ANGLÈS AMB 3r ESO

Avui ha estat el torn de 3r ESO. Els nostres alumnes han treballat conjuntament per ensortir-se’n de diferents proves, sumes, restes, missatges amagats i diferents enigmes en aquest escape room basat en l’obra ‘Alice in Wonderland’.
Qui ha aconseguit obrir la caixa de la prova final?… Llegeix més»

Bases de la convocatòria de beques per a estudis postobligatoris per al curs 2024-2025

Benvolgudes families i alumnat

En aquest enllaç podeu trobar informació sobre les beques que podeu sol.licitar en l’etapa post-obligatòria.

El termini de presentació de sol.licituds és del 19 de març fins el 10 de maig a les 15 h (hora peninsular).

Salutacions cordials.

L’equip directiu.

3 d’abril, donació de sang

Bon dia a tot l’alumnat, les famílies i l’equip docent del institut de sales,