XERRADA DE L’ESCRIPTORA MAITE CARRANZA A LA BIBLIOTECA DE VILADECANS AMB ELS ALUMNES DE L’ILEC

El  dijous 23 de març els alumnes de l’ILEC (Impuls de la lectura) assistiren a una xerrada de l’escriptora Maite Carranza, autora de Calla, Càndia, calla!, Frena, Càndida, frena! i El clan de la loba, llibres que han llegit els alumnes del grup de l’ILEC.

La trobada amb la novel·lista va tenir lloc a la Biblioteca de Viladecans.

La Maite Carranza feu una presentació sobre la creació de la novel·la Calla, Càndida, calla!, segona part de l’exitosa Frena, Càndia, frena!.

A continuació respongué les nombroses preguntes dels joves lectors sobre la feina d’escriptora, la creació d’un llibre o els personatges i l’argument de la novel·la.

Volem agrair a la Biblioteca de Viladecans que fes possible aquesta trobada tan interessant amb la Maite Carranza.

2017_0323_Maite Carranza

A continuació us deixem l’opinió d’alguns dels alumnes sobre la xerrada:

“M’ho vaig passar molt bé i em va agradar com va explicar els orígens de la Càndida. Va respondre d’una manera molt agradable les nostres preguntes. Personalment, li vaig demanar consell i no va tenir cap inconvenient a resoldre-me’l. Va ser genial.”

Noa Ramírez 1r D

“La xerrada de la Maite em va agradar i va ser molt interessant. Primer ens va explicar una mica com va crear la Càndida i ens va parlar del llibre en general. Desprès li van fer unes quantes preguntes. Va ser divertit.”

Amna Raheel 2n C