XERRADA D’ARCADI OLIVERES I BOADELLA (visió d’un alumne de batxillerat)

El passat dimarts 7 de febrer vam poder gaudir de la xerrada que ens va oferir el professor i economista Arcadi Oliveres i Boadella a Can Calderón. Va tractar diversos temes dels grans bancs, com la crisi que patim actualment tots els ciutadans. A més, la xerrada va ser captivant i amena, tothom l’escoltava amb molta atenció.

Xerrada Arcadi Oliveres

Personalment, opino que el professor Arcadi Oliveres ens va proporcionar una informació que no ens donen els medis de comunicació i això, juntament amb la seva forma d’expressar-se tan didàctica i el seu llenguatge tan senzill, va fer molt entretinguda la conferència. Per altra banda, es pot dir que va obrir la ment i els ulls dels oients per tal que veièssim com la societat que ens envolta no és la que ens volen vendre. Per aquesta raó, tothom va sortir parlant dels temes que l’economista havia tractat, debatint i començant a qüestionar-se coses. Per això volem donar les gràcies a l’institut per haver-nos proporcionat una activitat com aquesta que, en la meva opinió, ha estat molt interessant i profitosa per a tots nosaltres.

Andrea Cuadrado, alumna de 1r de Batxillerat A