VISITA AL LABORATORI PROTESIC CORUS DE SANT CUGAT

El passat dia 20 i 22 de març els/les alumnes de 2on HBD de tarda i matí, respectivament, de l’Institut de Sales vam fer una sortida al laboratori protèsic Corus de Sant Cugat. Allà ens van oferir una xerrada d’aproximació a un laboratori protèsic digital, ens van ensenyar les instal·lacions i els procediments que es duen a terme. Finalment, vam acabar la sortida amb una petita xerrada relativa a actituds personals i laborals, molt motivadora pels alumnes.

La sortida va ser molt interessant i va permetre els/les alumnes conèixer de primera mà el treball que es realitza en un laboratori d’aquest tipus i veure la tendència del sector. Bones vacances de Setmana Santa!