VISITA A LA LLIBRERIA NOU RALS (GRUP DE L’ILEC DE 2n I 3r D’ESO)

El divendres 3 de juny el grup de l’Impuls de la lectura (ILEC) de 2n i 3r de l’ESO vam visitar la llibreria Nou Rals. Allà l’Anna ens recomanà novel·les, llibres il·lustrats i còmics molt atractius. És un plaer escoltar algú que parla amb aquest amor dels llibres, que ens els apropa d’una manera tan natural i engrescadora. Va estar un plaer compartir amb ella una hora tan agradable. Ens va posar a l’abast llibres molt interessants, de manera que en sortir de la llibreria no sabíem quins escollir. De segur que més d’un tornà a la tarda o al dia següent per comprar-se alguna de les seves recomanacions.

A continuació podeu llegir els comentaris i les impressions d’alguns alumnes de l’ILEC:

«El passat divendres 3 de juny els alumnes de l’ILEC vam anar a visitar la llibreria Nou Rals.

Una noia molt simpàtica, l’Anna, ens va recomanar diferents tipus de llibres per a la nostra edat. Després vam disposar de uns quinze minuts per visitar la llibreria i fullejar els llibres.

Aquesta sortida va estar bastant bé, ja que molts de nosaltres vam agafar bastants idees per llegir.»

Miriam Muñoz Sanz, 3r ESO B

«El passat divendres 3 de juny el grup de l’ILEC vam anar als Nou Rals, on ens van preparar unes bibliorecomanacions. Va ser molt divertit, perquè ens van informar de diferents tipus de llibres. Els vam poder mirar, comprar, fullejar… Aquesta activitat m’ha agradat molt…»

Aina Montoliu, 3r ESO B

«El passat divendres 3 de juny vam anar als Nou Rals. La noia responsable de la xerrada era molt agradable i s’explicava molt bé. Ens va recomanar molts llibres sobre diferents gèneres, com el Manga, que és poc conegut, però molt interessant. Em va semblar molt educativa i diferent a altres sortides educatives. Crec que són molt necessàries per conèixer altres gèneres literaris.»

Iria Tomás, 3r ESO B

«El passat divendres 3 de juny, els alumnes de l’ILEC vam anar als Nou Rals. Ens van fer unes recomanacions de llibres, novel·les, alguns d’aventura, etc. Ens van fer una xerrada i després van deixar-nos fullejar alguns dels llibres que ens havien recomanat. Després vam haver de tornar a l’institut.»

Samuel Aguilera, 3r ESO B

«L’altre dia els alumnes de l’ILEC vam assistir a una visita als Nou Rals, una llibreria del poble.

En arribar una de les copropietàries ens va explicar el funcionament de la llibreria, i minuts després ens va fer una recomanació d’una trentena de llibres de tots els gèneres literaris.

En acabar la recomanació vàrem tenir uns vint minuts lliures per mirar i comprar llibres.»

Joaquim Llop, 2n ESO D

«Esta salida ha sido divertida. Me ha gustado que no solo se centrase en novelas, sino que, también, ha hablado de cómics. Me han gustado muchas de las recomendaciones que ha hecho, o quizá ha sido la forma en la que ha presentado los libros. Me quiero leer unos cuantos.»

Paula Vera, 2n ESO C

«El divendres 3 de juny els alumnes de l’ILEC vam realitzar una sortida a la llibreria de Viladecans, els Nou Rals. En arribar vam baixar a una planta on una noia ens estava esperant. Allà ens va recomanar diferents tipus de llibres, que la veritat és que eren molt més que interessants. Quan vam acabar ens van deixar una estona lliure, en la qual alguns vam aprofitar per mirar llibres i veure quin ens podria interessar.»

Jordi Escobar, 3r ESO B

«El passat divendres 3 de juny els alumnes de 2n i 3r d’ESO que formen part del grup de l’ILEC vam anar als Nou Rals, una llibreria de la nostra ciutat, Viladecans.

L’Anna, la noia que va preparar la sessió, ens va explicar l’argument d’un munt de llibres de diferents estils (Manga, còmic europeu, novel·les, il·lustrats…).

La xerrada va durar més o menys una hora i després vam tenir temps per mirar llibres, que ens interessaven.»

Raúl Rodríguez, 3r ESO B