VISITA A LA FÀBRICA DE LA COCA-COLA 2n ESO A i B

El passat divendres 31 de març, els alumnes de 2n d’ESO A i B van visitar la fàbrica de la Coca-Cola a Martorelles.

El propòsit de la sortida era presentar-los les bases del concurs en castellà i català de relat breu. El Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos de Relato Corto arriba aquest curs a la seva 57a edició i el Premi Coca-Cola de Relat Breu a la 40a edició. Hi participaren dos o tres alumnes per classe, els quals anaren a la UPC els dissabtes 25 de març (castellà) i 1 d’abril (català), per escriure la redacció, el tema de la qual els va ser revelat aquell mateix matí.

Després d’explicar-los el funcionament de l’embotelladora i de mostrar-los com funcionava COBEGA, els regalaren uns lots de productes als alumnes que estigueren atents a l’explicació de la guia i de l’audiovisual, i encertaren les preguntes que els van formular.
A continuació els oferiren un refresc de la Coca-Cola i els ensenyaren la fàbrica per dins.

Podeu obtenir més informació al web del concurs.

DSCN3047-COLLAGE