VISITA A LA COCA-COLA 2n d’ESO C i D

El passat dimarts, 11 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO C i D van visitar la fàbrica de la Coca-Cola a Martorelles. El propòsit de la sortida era presentar-los les bases del concurs en castellà i català de relat breu. El Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos de Relato Corto  arriba aquest curs a la seva 57a edició i el Premi Coca-Cola de Relat Breu a la 40a edició. Hi participaran dos o tres alumnes per classe, els quals aniran a la UPC els dissabtes 25 de març (castellà) i 1 d’abril (català), per escriure la redacció, el tema de la qual els serà revelat aquell mateix matí.

Després d’explicar-los el funcionament de l’embotelladora i de mostrar-los com funcionava COBEGA, els regalaren uns lots de producte als alumnes, que estigueren atents a l’explicació de la guia i de l’audiovisual, i encertaren les preguntes que els va formular.
A continuació els oferiren un refresc de la Coca-Cola i els ensenyaren la fàbrica per dins.

Podeu obtenir més informació al web del concurs.

dscn2378

dscn2375