Una mirada matemàtica

Com cada any a l’abril es va celebrar la Fira del Sales amb la visita a l’escola dels alumnes de sisè de l’escola Pau Casals i de l’escola Doctor Trueta. Dins d’aquest marc va tenir lloc un concurs de fotografies matemàtiques. Van ser unes fotografies molt maques que demostren una sensibilitat especial per la matèmatica. Aquí us mostrem les tres fotografies guanyadores.

"Roda al cub", Aina (escola Doctor Trueta)

"La finestra màgica", Najat (escola Pau Casals)

"Refresc geomètric", Sofia (institut de Sales)

Per la propera convocatòria ja podeu posar en pràctica la vostra mirada matemàtica al món! Poseu-la en pràctica. Podeu obtenir resultats ben màgics!