Un tastet de Londres

Com ja sabeu, des del centre s’organitza cada any un viatge a Londres amb l’alumnat de 1r de Batxillerat. Aquest viatge té com a objectiu principal posar en pràctica l’anglès aprés a classe i, alhora, conèixer una ciutat que té molt per oferir als seus visitants. Per aquest motiu, l’alumnat participa en alguna activitat on s’ha d’expressar en anglès (master class in The Globe) i, en d’altres, on el listening és important (speaker’s corner, visita guiada a The Tower of London). Però els sis dies de durada del viatge (del 15 al 20 de juny) també donen per visitar els diferents monuments i edificis emblemàtics (Houses of Parliament and the Big Ben, Westminster Abbey, Hampton Court Palace,…), fer compres als diferents mercats (Portobello Rd. Market, Candem, Covent Garden…), donar una passejada pels parcs (Hyde Park) i en vaixell pel Tàmesis, entrar als museus (Madame Tussauds, Natural History Museum, Science Museum, Tate Modern) o pujar al London Eye per tenir unes vistes impressionants de la ciutat.

De ben segur, tornarem a repetir l’experiència!!

Amb les fotografies ja podeu fer-vos una idea de com de bé va anar.