Tribunals dels treball de recerca

Els alumnes de segon de batxillerat ja han entregat els seus treballs de recerca.

Els dies d’exposició són el 14, 15, 16, 17, 20 i 21 de desembre. Les exposicions es duran a terme a l’hora del pati i a la darrera hora del matí, de 13:40 a 14:40, per tant, es suspenen les classes de 1r i 2n de batxillerat d’aquestes hores. D’aquesta manera, tots els alumnes de batxillerat podran assistir a les exposicions que vulguin.

Al següent arxiu podeu consultar els horaris dels vostres treballs. Els espais encara s’han de determinar. Cal que ho feu amb els vostres tutors i ells s’encarregaran de fer la reserva segons les vostres necessitats.

Horaris dels tribunals dels treballs de recerca

Bona feina i bona sort a tothom!