Tallers de prevenció de bullying

L’assetjament escolar és un tema molt important que s’ha de tractar a les aules perquè els i les alumnes tinguin consciència del què és, del mal que pot arribar a fer i de com prevenir-ho. Per això els alumnes de primer cicle del nostre institut van fer, abans de les vacances de Nadal, uns tallers sobre el bullying.

Els alumnes de 1r van tenir la visita de la Marta que venia de l’ACIM, Associació Catalana per la infància maltractada (amb la que ens va posar en contacte l’Encarna, que és Tècnica del Pla local d’inclusió social de l’Ajuntament de Viladecans). D’una manera molt participativa i lúdica la Marta els va fer descobrir i entendre com es pot arribar a sentir una persona que pateix assetjament i com podem actuar tots i totes per poder prevenir-ho.

20161207_132343